elinsims

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Svar på tal!

Av Elin - 27 januari 2012 21:35



Vad kul med lite feedback! Men tyvärrär det så att jag har tagit bort den familjen för att jag hade inte kul när jag spelade på den, men jag har knåpat lite hemma och har fårr till en ny historia. Nu ska jag bara t atg i det och börja simma! Förhoppningsvis kommer den upp snart.!  


Men tills dess kommer dessa bilder som jag tagit


   

Haha!

 

Det här är en av mina egna favoriter, den är så härlig!

       

Jag skickade min sim på semester efter hennes examen och hårt slit i skolan

 

Jag tyckte hon skulle lära sig Sim Fu, och hon envisades med att ha på sig bikini när hon tränade   Haha!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 2 juli 2012 21:21

  Så nu har jag fixat en ny historia! :) Det här är introduktionen för att ni ska få veta lite vad den ska handla om.   - Introduktion - -    Mitt namn är Yolanda Shaw. Jag är 22 år gammal och bor i Lucky Palms. Jag stor trivs här och ha...

Av Elin - 28 juni 2012 19:49

Vaccination av simmar      För att kunna utföra en vaccination måste du: - Ha en sim med en karriär inom sjukvård - The Sims 3 Drömjobb     Hur du vaccinerar simmar, steg för steg: 1. Först och främst måste du ha en sim med en kar...

Av Elin - 27 juni 2012 20:41

Hejsan igen, efter evigheter och ett brytet löfte om en historia. Men kan lilla jag hålla detta? Svar nej.  Men nu ska jag försöka att uppdatera varje dag med små inlägg, iallafall  varannan dag.    Till det roliga, jag fick en lite love ru...

Av Elin - 30 april 2012 13:04

Har en ny historia på g, så kika gärna in imorgon för premiären... :) ...

Av Elin - 26 januari 2012 20:18

Nu har jag tänkt börja blogga lite smått igen, när jag har tid! Så nu tänkte jag bjuda på lite bilder från flera olika spel.   Ett bröllop som jag fotade för länge sen:             Bröllopet hölls i Twinbrook            Bruden är lite för...

Presentation


Välkommen till min simsblogg. Här kan du läsa om allt som jag delar med av the sims 3 /Elin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Checklista

Kolla att du gjort allt innan du ställer en fråga i frågerutan

 

1: Sök i sökrutan för att se om du kan hitta ditt svar där

2:Om du undrar över medeltiden så kan jag inte svara eftersom jag inte har det

3: Jag skickar gärna svaret på mail till dig, det blir enklast för både dig och mig plus att då får du svar snabbast

4: Om du inte får svar på en gång så kan det bero på att jag skriver historier, spela sims eller tränar

5: Endast seriösa frågor!

6:Följer du mig via bloglovin'? 

 

Jag svarar på frågorna så snabbt jag kan. 

 

  

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sims-frågor

Vilket jobb vill ni veta mer om?
 Stylist
 Arkitekt
 Detektiv
 Brandman
 Lärare
 Skulptör

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards